torsdag 28. januar 2010

Om åpning av butikk og sånt..

Det har vært lite oppdatering av hjemmesiden og bloggen min den siste tiden, for jeg har pusset og malt i det som skal bli den nye systua/butikken vår. Vi begynner å jobbe der på mandag, men sender ikke ut nyhetsbrev om åpning helt enda - For vi har "offisiell" åpning 8. februar, for vi ser for oss at vi trenger den første uken til å sette ting i system der!

Men, jeg kommer sterkere tilbake - Med masse spennende nyheter!


- Elin -


______________________________________________________________

2 kommentarer:

  1. Lykke til med åpningen, så kommer jeg plutselig på besøk ;)

    Toli

    SvarSlett
  2. La inn kommentar på bloggen min:) Vet ikke om du får varsling på mail eller noe men......:)

    Ha en fin søndag:)

    Klæmklæm

    SvarSlett