tirsdag 5. januar 2010

Dette kan bli MORO!

Hurra!

Hilde og jeg har blitt enig om å takke ja til et superbra tilbud som vi fikk av en god kamerat i desember.
Det dreier seg om et lite lokale på 35kvm som vi skal fikse litt på - Og selvom vi ikke tenker å gjøre å gjøre store investeringer i dette, som vi tenker skal bli vårt "startsted", så skal vi male og ordne litt. Vi skal skrive avtale i morgen, og tenker å jobbe noen kvelder i januar.. for å få dette til å bli :   

Vår egen lille systueatelierbutikk!



Jeg kommer nærmere tilbake til tid, sted og informasjon, når vi har satt i gang - Og vet når vi kan sprette champisen og invitere til åpningsfest! Hehe..

Nå må jeg legge meg, travel dag i morgen. Måtte bare lufte dette, og tegne et drømmebilde i rosenrødt!


3 kommentarer:

  1. Åhhh, så spennende!!!!!....
    Skjønner at du er spendt ja.....
    Blir morro å se hvor det er...

    hilsen fra
    HegeT

    SvarSlett
  2. Grattis, det blir spennende :)
    Da regner jeg med at E har klart å overtale H til at alt er "trygt" ;)
    Masse lykke til med innredningen, så talast vi plutselig!

    Toli.

    SvarSlett
  3. Gratulerer så masse :-) Har fulgt deg fra "utsiden" en stund etter at jeg fallt totalt for et av bildene dine i høst.
    Var så heldig å få det i julegave, så nå pryder det stueveggen.
    Bildet er det med teksten "lykke er å våkne helt vanlig hverdag". Avlangt med 5 små bilder.
    Tusen takk for inspirasjon og hverdagsgleder i bloggen din og lykke til videre med alle prosjektene dine.

    SvarSlett