lørdag 9. januar 2010

This is the life..

Jeg manglet et bilde, på en vegg i stua. Denne veggen har irritert meg lenge! Så, på impuls gikk jeg opp til mitt lille malerloft og redigerte et bilde jeg har hatt en stund:




Det er flere som har spurt meg om jeg hører på musikk, eller om jeg har det helt stille når jeg jobber. Det kommer helt an på dagsformen! Da vi kjørte hjem fra hytta etter nyttårsfeiring, hadde jeg en statistikkføring i bilen - Over hvor mange ganger ordet: MAMMA ble uttalt. Jeg førte statistikk på PAPPA også, men forskjellen var slik jeg jeg forutså! Jeg blir innimellom GAL av to små gutter som til stadighet roper på meg, og statistikkens tall på denne bilturen (Ca 1,5 time)  var slik: 64 ganger "Mamma!!" i ulike tonevarianter. "Pappa" ble ropt på 12 (!!!) ganger! Etter en slik biltur, er det fantastisk deilig å bare nyte stillhet! Hehe..

- Men, når jeg finner den ekte roen hører jeg på musikk til arbeidet.. Amy MacDonald har en nydelig stemme, og har noen sanger som får både rockefoten og sangstemmen i gang! Anbefales!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar