søndag 7. februar 2010

Nå er hjemmesiden litt oppdatert..

Jeg har masse å fortelle om, gleder og sorger.. Heldigvis mest gleder!
Men, jeg har ikke prioritert bloggen fordi det er masse å gjøre i forbindelse med at vi åpner butikk i morgen!




Livet er skjørt..
Helikopterpiloten som omkom utenfor Horten var en ungdomskamerat av meg, og fredag var det begravelse for en ung og flott gutt - Med et stort nettverk av familie og venner. Det var en sterk opplevelse å se en fullsatt kirke, storebroren som holdt tale om tapet av lillebror og.. nær familie og venner i dyp sorg. Jeg har dessverre ikke hatt så mye kontakt med Haakon de siste årene, og når en ung gutt omkommer så brått - Så blir man litt vekket, og jeg har gjort meg mange tanker om at; Nå må jeg bli flinkere å holde kontakt med gode venner! Venner er noe av det viktigste vi har, de gir oss gjensidig kjærlighet - Inspirasjon - Erfaringer og ..de er med på å skape livet og minner sammen med oss. Men, det er så mange tidstyver i vår hverdag. Det er vanskelig å holde like god kontakt med alle vi bryr oss om...

Det kreative verksted
Nå er vi straks klare for åpning på Vøyenengtunet 11! Vi har jobbet som bare dét de siste ukene, for å fylle opp butikken med glade plagg i tillegg til at vi har pusset og skrudd. Det tar nok litt tid før vi har fulle hyller, men nå har vi i allefall nok til å ønske dere velkommen! Jeg skulle ha malt litt flere bilder i anledning åpningen, jeg har mye på gang - Men, det er ikke like fort gjort som å male en vegg:o) Jeg har hengt opp nye bilder i Steams Kaffebar på CC Vest og i klesbutikken Aneli på Røa - Så prioriterer jeg galleriet i "Fra Hjertet" butikken denne uken!

 
Kaffemaskinen var det første som var på plass!
Så klart vi har kaffe!


Her er noen bilder som kan gi dere en forsmak på hva dere finner hos oss - Og, vi har mye mer på gang! Dette er MORO - Og vi er veldig spent på fortsettelsen!!!

 

Se flere bilder på 
www.designfrahjertet.no



____________________________
Elinklem

1 kommentar:

  1. Grattis med åpningen :O)
    Håper det har blitt like flott som dere har håpet.
    Kommer plutselig innom !

    Stor klem fra Toli.

    SvarSlett