fredag 16. juli 2010

Bytur..



Fargerikt!


I går var vi en tur innom den fargerike delen av byen, drakk kaffe og spiste sjokolade på "Sjokoladepiken".

Sjokolade+Kaffe=Lykke!


En liten suup dobbel cortado, med lett melkeskum på toppen..
Et lite nipp av en velsmakende og delikat sjokoladebit...
Et gløtt opp på solen som skinner...
Nok en smak på cortadoen..
Mmmmm...


Den vesle firkanten med sjokolade, som er fylt med valnøttmarsipan overtrukket av deilig hvit sjokolade, er verdt hvert eneste lille øre av de 16 kronene! + 32 kroner til en dobbel cortado, som er det viktige tilbehøret for å oppnå den ultimate lykkefølelsen.. Den varer ikke evig, men en liten viktig stund!

Fengslende!
Jeg har begynt på min 3.dje bok av Camilla Läckberg, Stenhuggeren, og jeg elsker disse bøkene - Samtidig som de irriterer meg! Jeg elsker dem fordi jeg ikke klarer å legge dem fra meg, og de sluker hele min oppmerksomhet slik at jeg glemmer alt annet. Det er helt vanvittig at det går an å sette sammen noen ord og historier slik at bildene som sitter igjen i minnet ikke kan sammenliknes med en god film. Dette er MYE bedre! Men, det irriterende er at jeg ikke får gjort annet, jeg klarer ikke å sove - For jeg må bare lese litt til.. Så i dag er jeg trøtt! En annen ting som også er irriterende, er at jeg ikke klarer lese fort nok! Jeg øver meg, og skal snart ta en opptelling på hvor mange ord jeg klarer i minuttet - For, jeg kommer jo raskere til bokens løsning hvis jeg leser fort!

Glad torsdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar