tirsdag 29. desember 2009

Hekta på glade følelser!

Vi er langt uti romjulen, bilen står pakket og klar - Vi skal til fjells for å feire året som har gått og overgangen til 2010; Nytt år, nye muligheter!


Mathias rødnisse, mor, Christoffer&Stian, Hilde og meg

Året som har gått, har vært fylt med utrolig mange inntrykk og opplevelser - Mitt lille malerifirma fortsetter i glede og begeistring, og jeg er svært takknemlig for alle som kjøper bildene mine! De siste månedene har malekreativiteten blitt litt begrenset av kjolesøm, men jeg får se om jeg finner en gyllen middelvei i det kommende året - Slik at jeg får mulighet til å utvikle meg både med pensel og symaskin. Det har vært et travelt år, til tider litt for travelt. Men, slik er det når jeg skal være min egen sjef. Det er vanskelig å sette grenser når det er meg selv som er adm.dir, særlig når jeg er hekta på følelsen av å skape ting som gir positive tilbakemeldinger og gjensidig begeistring! Jeg har lyst til så mye, og vil enda mer! Hehe.. Men, hverdagene begrenser seg til døgn på 24 timer - Så jeg må øve mer på å prioritere! Summen av laster er konstant har jeg lært av en klok venninne, og støtter meg til dét.


Jeg drømmer om, å gå meg vill... i Hjertets hovedstad!

Det har vært deilig å ha juleferie, men jeg må innrømme at jeg savner hverdagene. Jeg har ikke fått trent ut overskuddsenergi, ei heller vært like skapende som jeg er til vanlig. Jeg har fått tid til å strikke litt da, og det er moro:



 Leggvarmere - med blanding av strikk&hekl

Jeg er litt støl i kroppen, av rett og slett å gjøre ingenting! (!!J"Ohh#??) Det er nok ikke positivt å innrømme at jeg får en uro i kroppen av å hvile så mye, jeg burde jo kunne lene meg tilbake og si: AAAhhhhh... Jeg gjør det også, men uroen inni meg trenger et utløp: Jeg innser at jeg rett og slett er hekta på ting her i livet - Som får bort en indre uro!

Trening som gir meg glade bobler på innsiden, og en deilig ro i etterkant. Maling, som får meg i en flyt-fase hvor det kun finnes positiv energi!
Barna, som gir meg nærhet og barnslig begeistring!
Symaskinen, som hjelper meg å sette sammen hjerter-plagg-biter-tekstiler-ull og bomull - som sammen med Hilde sin symaskin og vår felles "overlock" gir resultater av kjoler og andre glade plagg - Som gir fantastiske tilbakemeldinger!
Venninner, som gir positivt mentalt påfyll. Gode venninner, som fungerer som ventiler - rådgivere og gledesspredere! Som jeg selv også håper å kunne gi det samme tilbake til, som de gir meg!

Nå har Thomas startet bilen, familien venter på at jeg skal bli ferdig med årets siste blogginnlegg..


Jeg ønsker dere alle en fantastisk nyttårsfeiring, 
og håper dere følger med meg i året som kommer!


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar