tirsdag 8. desember 2009

Nye bilder..



Jeg glemmer tid&sted når jeg får en stilletid sammen med pensel og maling i mitt lille loftsatelier...




- I går fikk jeg malt litt, og har fått gjort litt sånn innimellom nesten hver dag, bortsett fra på søndag -da var det en sløtt&triten kropp som hadde mest lyst å sove etter et VELDIG hyggelig pinnekjøttlag hos Hilde&Arne!)... Herlig!

Jeg savner malingen nå som det blir mye kjolesøm, men så lenge jeg rekker det jeg skal før jul - da er det ikke noe problem! Jeg har jo hele livet foran meg, og en god porsjon fremtid jeg kan forsyne meg av til maletid!




Over midnatt..
Klokken er altfor mye, jeg har lyst å fortelle dere om dagene som gikk.. Men, jeg får heller fortelle om glade desemberdager som kommer... Gleder meg til mere snø!


1 kommentar:

  1. Åååh, det var stilige bilder! Så flink du er! Rålekkert altså. Me like. Klem, Yvonne

    SvarSlett