onsdag 16. desember 2009

Travelt men moro!



Bilde fra 1.klassen til Stian


1. klasses juleavslutning
I går var det juleavslutning, klassen til Stian sang og mor gråt.. SÅ rørende! Så stor lille gutten min har blitt, og jammen er han ikke blant de høyeste guttene i klassen (ikke så verst når han har en mor på 160cm - Så han har forhåpentlig arvet pappas høye gener!) Stian er gutten i midten av bildet, som ble tatt i "nattmodus". Hrmpf!; Jeg trodde ikke at det ville se ut som små spøkelser når jeg stilte kameraet inn, men nå har jeg lært at jeg må bruke stativ neste gang jeg skal ta bilder i mørket!

JuleTID
Jeg har laget noen nye klokker..
Et par av de er bestillingsbilder, som skal under noen juletrær





***

Det er bare én uke igjen, og så er julaften et faktum! Barna gleder seg, og det gjør jeg også!
JULEFERIE - Hurra!!!

Jeg skulle gjerne delt meg i flere, og vært sammen med alle jeg er glad i denne julen.. Men, i år er det svigers som er så heldige å ha oss som gjest! Hehe.. 
Far og familien i stavanger, mor og storebror-familien i Larkollen...  Jeg skulle jo så gjerne vært sammen med alle! Kanskje særlig pappaen min, som ble permittert fra jobben på mandag, etter 40 år i tro tjeneste.. Han er 61, og en glad optimist. Men, dette var ikke akkurat hva han ønsket seg i julegave.. Kunne ikke arbeidsgiveren ventet til etter nyttår? Han er en 1000kunstner - Og jeg håper at dette kan bli hans mulighet til å få mer tid til å bruke sine kreative sider?! Kanskje kommer det bilder fra han også inn på hjemmesiden min etterhvert - At dette kan føre noe positivt med seg, tross alt? Hmmm... Vanskelig greie...

Med ønsket om julefred...
Det er mange tanker og inntrykk i denne høytiden, og dette er en tid hvor svært mange ikke har det så bra. Barn og voksne.. Så, til alle som har så uendelig mange ting å glede seg over - Så gjelder det virkelig å være glad for det man har, fremfor å være skuffet og lei for det man ikke har
Julen er en tid for nestekjærlighet, omtanke og godhet - Og, dette ble noen små korte ord.. Om et tema som hadde fortjent langt bedre plass! Men, i morgen er det nok en ny innspurts-dag så jeg må i seng. Jeg er UTROLIG glad for at mange velger å gi meg gleden av å bidra til glade gaver under juletreet - Eller kanskje har jeg bidratt til at noen har investert i den fineste julekjolen som lager hverdagen glad?!

Bloggingen kommer jeg sterkere tilbake til når alle ballene er fanget, og jeg har lagt dem i mål fremfor å kaste de opp i luften igjen - Eller mistet de ut av hendene før jeg rekker å legge de i målet!

Nye puter




1 kommentar:

  1. Nå har jeg kost meg riktig så lenge i bloggen din. Så mye vakkert og fint du lager! Håper du har hatt en fin juletid så langt.. og at vi ses på klassefesten i mars!

    ThereseC

    SvarSlett