torsdag 8. april 2010

Sjef i eget liv!

Jeg vet ikke, jeg er i allefall der - At jeg prøver å bli min egen sjef. Da tenker jeg ikke på jobb, at jeg skal være min egen sjef.. Det har jeg liksom fått til, men - Livet handler om så mye!



Hverdagene..
Det er hverdager vi har flest av, og jeg hørte en gang at: Den dagen du opplever at hverdagene er de beste, da har du et godt liv! - Det å tenke over at man er frisk og har uendelig mange muligheter til å gjøre hverdagen til; Morgendagen som du ønsket deg i går!

I påsken ble det noen dager alene hjemme, med maling og i systuen. Det er deilig å være alene, men det blir også fort ensomt! Da jeg kom på hytta og så barna igjen ble den ekte latteren deres som musikk i mine ører! Barn har en unik evne til å vise følelser (vi voksne har mye å lære der), og det er fantastisk å være mamma når man opplever gjensynsglede! Etter mange dagers (3) egotripp, så tålte jeg også mer negativt ladede toner fra småtrolla mine...det var deilig å kjenne at jeg hadde savnet hverdagene!



Hindringer på veien..
Det er mange valg å ta, og jeg kunne blogget hver dag om disse. Men, jeg tror at det hadde vært lettere dersom man skrev en anonym blogg. Da kunne jeg også skrevet mer om dårlige dager.. For de har vi alle. Men, det er også de dårlige dagene som får oss til å sette ekstra stor pris på de glade! I allefall dersom man er bevisst! Her i min skrivestund har jeg lyst å skrive positive ord, jeg har intet behov for å dele mitt gruff med andre. De fleste har nok med seg selv.. Det har i allefall jeg!




Kunsten..
I min kunstnerhverdag, med både bilde- og klesproduksjon, jobber jeg mot det positive. Jeg vet hvilken innvirkning det har på meg selv å være omgitt av positivitet! Jeg ELSKER jobben min, hvor jeg kommer i "FLYT": Glemmer tid og sted.. Bare ER!



Verkstedet..
Nå jobber vi oss gjennom de siste bestillingene vi har fra våre forhandlere, og har bestillingsstopp fra disse for å ha noen uker hvor vi kan prioritere vår- og sommerkolleksjonen. Vi har også bestilt masse fint fra en interiørleverandør, så nå er det snart mer å finne hos oss enn bare klær! Men, vi går med museskritt. Vi tar hver dag som den kommer, uten å ta oss vann over hodet i vårt lille krypinn.






So long!

Elinklem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar