fredag 30. april 2010

Helg og sånt!



Det er fredag, deilig med helg.. 
Og uken har vært riktig så innholdsrik!

Det lille kreative verkstedet vårt på Vøyenenga likner stadig mer på en liten butikk, men vi er hele tiden i forandring - Nye varer kommer til, mens andre forsvinner ut.

I tillegg til våre egne produkter, har vi også fått inn Quilt-tepper fra "Au Maison" og andre gaveartikler. Noe smått som vi har laget selv, men også litt fra danske merkeleverandører:


Skjerf, laget i systuen - Med ulike detaljer og tekster.
Nok en gang: Som lager dagen glad!

Håndlagede lys, fra en dame på Sollihøgda som kaller seg "Candlewitch", og små lyslykter som er dekorative til flere anledninger". Knotter kan du skimte til venstre i bildet, sjarmerende - i duse farger!

Her ser du også en av flere bokser vi har fått inn. Matboks, knappeboks, osteboks..
Eller bare til pynt? I tillegg ser du et lite utvalg av armbånd som venninnen til Hilde lager; Nina Henriksen! Sølvdetaljer og annet eksklusivt.. Dette er ikke perler fra panduro:o)

Nye muligheter
Etter at vi flyttet ut fra den lille systuen hjemme hos meg, har altså mye skjedd. Hilde og jeg har fått en liten butikk, og hjemme har systuen blitt et nytt rom. Thomas har pusset opp, så det som var syrom skal nå bli stian sitt rom:

Et før- og etter bilde; sengen som vises her står i hjørnet på det "gamle klipperommet"



Hva bringer fremtiden?
Veien har gått seg til etterhvert som vi har holdt på, og vi har nå 24 (!!!) butikker på venteliste, som har kontaktet oss - Og ønsker klærne våre. Det er en LYKKEsituasjon, men vi har ikke kapasitet til å si ja til flere - Slik det er i dag. Vi har satt Siv (vår glade venninnne) på prosjektet om å finne en riktig og god produsent i utlandet - Så kanskje får vi mulighet til å si ja til flere.. etterhvert! Ikke fordi MYE vil ha mer, men fordi vi ønsker å glede flere!

Vi har mange idéer, som vi enda ikke har fått sydd sammen. Men, vi har jo bare holdt på siden september/oktober 2009 - Og går med museskritt! Siv er strukturert - Forhåpentlig en slik dame vi trenger for å komme oss videre i det som allerede er igangsatt.

Mammas stolthet!
Det er 7 år siden jeg ble mamma for første gang, Stian fyller år i morgen. Det er veldig rart å se på den lille gutten min, som har blitt så stor - Og, at det er 7 år siden han ble født; Med rumpa først!

På onsdag hadde vi hele klassen her, det var planlagt hagefest - Men ettersom været ble dårlig måtte vi være inne. 

Jeg beundrer lærerne for jobben de gjør, med å holde kontroll på så mange på én gang! Jeg gleder meg til i morgen tidlig - Jeg har kjøpt inn små trompeter og div. på Nille - Så vi skal vekke han med bursdagssang og kake! Det er slik jeg husker mine bursdager; STOR oppmerksomhet fra morgen til kveld; Dette er BURSDAGSBARNET sin dag!!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar