søndag 21. mars 2010

Søndag er en bra maledag!



Aaaaahhh.. Dette har vært en lykke-søndag!
Jeg har jobbet med bestillingsbilder, og laget ferdig et par andre bilder jeg hadde liggende. Jeg holder på med MANGE ting på en gang, og vips så skapes nye ting! Det er SÅÅÅåå deilig!


Hjemmesiden og nettbutikken
Bildene er lagt inn på hjemmesiden, samt i nettbutikken min! Der har jeg også lagt inn nye kort!

 Kort på håndlaget bomullspapir fra India
Flere av disse finnes i butikken vår på Vøyenenga
og i nettbutikken min:



Bollekjør!
I tillegg til å male bilder, vaske klær, klippe kjoler, ut på tur - Så har jeg og Christoffer bakt boller. Eldstemann Stian var i bursdag (igjen) og da måtte minsten også få bli med på noe stas! Han elsker å bake - Det vil si; Han elsker bolledeig! Mulig han ble litt oppblåst i "påsan", men har ikke klaget! Hehe..




Gleder meg til ny arbeidsuke!
Nå er det siste uken før påsken tar til, og vi har masse å gjøre i vårt kreative verksted. I morgen tenkte jeg å ta bilder av de siste nyhetene som skal leveres "Litt Snob", vi er ikke ferdig med alle som er bestilt - Men har et mål om å være ajour både her og der innen uka er omme. Det hender at tidsskjemaet vårt sprekker, men det er ikke pga manglende engasjement! Det er bare det at...Ting Tar Tid!

På Facebook!
Vi har opprettet en gruppe på Facebook også, hvor vi kommer til å sende ut litt nyhetsinformasjon innimellom. Alle nyheter oppdateres med jevne mellomrom på nettsiden vår, men det er kjekt å være tilgjengelig flere steder!

Vår gruppe finner du her: 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar