mandag 22. februar 2010

Snøsnøsnøsnø!

Jeg synes denne norske vinteren er veldig lang jeg... Det går ikke an å klage på været, og det er egentlig ganske kjedelig å snakke om også - For været er slik det er!

 Knalltøff strikkevest fra mor - Vi selger slike i butikken!

Vinterferie!
Egentlig liker jeg ikke å fortelle omverdenen om at jeg skal reise på ferie, og min paranoide meg må alltid fortelle i en bisetning (dette ble jo litt mer enn det men..) at; Det er noen som passer på huset vårt mens vi plutselig reiser til Egypt for å solbade en uke! Det skal bli UTROLIG deilig! Litt dårlig samvittighet sniker seg på, for Hilde blir sittende i vår lille systue mutters aleine - Med 1000 oppdrag:o)
Men, jeg har jobbet i helgen og tatt igjen noen timer som jeg mister i uken.



Tomt på alle hengerne våre...
I uken som gikk var 3 av våre 4 forhandlere innom. De plukket med seg masse varer, mens de venter på bestilte plagg som kommer til butikkene ganske snart. Så da kundene kom innom til oss på Vøyenenga fredag og lørdag var det ikke stort å vise frem. Men, vi håper det er slik det blir hos oss i fremtiden også: Vi fyller opp tomme hengere og utstillingsdukker med nye kreasjoner!




Har fått malt litt innimellom klipping av kjoler, små lykkegutter som krever mammas oppmerksomhet og min nye symaskinvenn (har forresten glemt å fortelle om denne fantastiske investeringen som har erstattet min husmormaskin!).

Noen bestillingsbilder, og et par andre som skal til butikken og Steam etter en ukes egyptisk hvile.. Mmmmm!
Savner mer maletid, men det kommer.. Akkurat nå er det butikken som trekker meg til seg - Og jeg ELSKER å jobbe der, sammen med min glade kollega! Vi har minst én latterkule daglig, så vi kommer til å bli to gamle sykjerringer!



Gleder meg til å sove, håper jeg drømmer noe morsomt i natt!



***

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar