tirsdag 16. februar 2010

Som tiden flyr!



Både Hilde og jeg har tilbragt MANGE timer i det lille butikklokalet på Vøyenenga de siste dagene, og det er UTROLIG hyggelig der!

Vi jobber, skaper og drodler.. så får vi hyggelig besøk av kunder og venninner, og tiden går SÅ fort! I går kveld, da klokken var 21 og vi hadde bestemt oss for å avslutte - Kommenterte Hilde: "Ahhh, jeg GLEDER meg til en ny arbeidsdag i morgen!" Det er jo FANTASTISK med en slik kommentar, etter 9 timers jobbing på en MANDAG!
Jeg synes dessuten det er fantastisk å ha et arbeidssted utenfor huset, for jeg har jo vært i min malehule her hjemme i 3 år nå. Herlig å ha et sted å reise til, som folk kan komme til!



Bilder...
Jeg skulle så gjerne ha oppdatert blogg, hjemmeside og bildegalleriet mye hyppigere. Jeg har laget en del bestillingsbilder som jeg har måttet prioritere før jeg kunne fylle opp hjemmesiden med nyheter, og har dessverre glemt å fotografere bildene før jeg har levert dem (!!!pleier jo alltid å huske dét!) - så jeg får dessverre ikke vist frem stort. Det er litt dumt, for det er veldig kjekt å ha noe å vise til når jeg mottar nye bestillinger. Jeg holder på med noen bestillingsbilder til og flere store hjertebilder - Av samme type, og størrelse, som det jeg hadde med på Oslo Art Fair på Norges Varemesse:


I kjoleverkstedet har vi fått utfoldet oss kreativt, og sist uke hadde vi arbeidsdager fra kl 8.30 - 23.00. Så det er en god grunn til at internett og mail har blitt nedprioritert! Når jeg sitter foran pcen så blir jeg så våken, så derfor har jeg stupt i seng når arbeidsdagen har vært over. Jeg ELSKER å skrive/jobbe på min pcvenn, men har tenkt at den fikk vente til denne uken. Denne uken er nemlig gutta våre skibomser i alpene, så det blir ikke noe kveldsjobbing i butikken. Så da kan jeg være litt mer på nett - Og komme ajour i innboksen, samt med annet administrativt forefallende.. (Les: Regnskap/papirarbeid, som jeg utsetter i det lengste fordi jeg synes det er SÅ kjedelig!)

Men, jeg kan jo vise dere litt av det vi har holdt på med de siste dagene:

 

Se mer på hjemmesiden: www.designfrahjertet.no
(Som oppdateres fortløpende hele uken!)

Elinklem
***


1 kommentar:

  1. Skjønner dere koser dere på jobb:) Og hva er vel bedre enn det?! Holder også på med regnskap for tiden, og jeg kjenner det vrenger seg bare ved tanken:/ Har så mye annet å bruke tiden på:) Fortsatt lykke til i butikken og hils din gode medhjelper Hilde:) God klem

    SvarSlett