mandag 23. november 2009

Ny bloggside!




Da har jeg bestemt meg for å flytte bloggen over hit, et bloggsamfunn som gir flere muligheter for bloggere og dere som leser bloggene. Jeg bruker nok tid på å gjøre denne komplett, og kommer ikke til å legge inn arkivet her. MEN, jeg håper jeg får muligheten til å fortsette mitt kreative liv i en glad fremtid - Så da blir det etterhvert masse nytt å finne her.

Malekveld
Dagen i dag gikk med til å klippe opp flere kjoler og plagg som nå er lagt i skapet og gleder seg til å bli pyntet på og sydd sammen. Vi har fått sendt avgårde noen bestillinger, og det var deilig!
På kvelden, etter en liten cowboystrekk på sofaen og litt kvalitetstid med barna, snek jeg meg opp på loftet og malte noen timer. DEILIG! Det blir mindre maling nå som vi syr på dagen, men jeg får sneket det inn med jevne mellomrom - Og, det er så utrolig deilig å bare ...være!





Kanskje butikk før jul?
Hilde og jeg har lenge ventet på konklusjon og oppdatering på et lokale som vi venter på. Dette har tatt lang tid nå grunnet diverse kommunale forsinkelser. Vi vet ikke helt hva det blir av dette "Bekkestua-prosjektet", så i dag har vi sett på et lokale som er veldig interessant for oss. Det hadde vært deilig å få et eget lite sted - Hvor vi kan sy og drive en liten butikk, hvor folk kan besøke oss! Foreløpig sitter vi hjemme hos meg, og det fungerer veldig fint. Vi har hatt flere glade damer på besøk - Men, hadde vi hatt et eget sted - Så hadde jeg ikke trengt å vaske gangen hver dag! Hehe...

Nye bilder til nettbutikken!

Nå legges stadig flere nye bilder inn i nettbutikken, så ta turen innom med jevne mellomrom dersom du er på utkikk etter en bildegave! Bildene er ofte klare på kvelden, men jeg får ikke tatt bilder av de før dagslyset titter frem. Fargene på bildene blir "ødelagt/misvisende" på grunn av blitzen, og jeg orker ikke rigge opp et lys-show for å få riktig lys til å ta bilder i. På denne årstiden gjelder det å bruke de få timene vi har med dagslys, ikke bare til å ta bilder - Men, for å gi netthinnen en hyggelig opplevelse!

1 kommentar:

  1. Grattis med ny side, og masse lykke til!
    Gleder meg til å følge med videre :)

    SvarSlett