fredag 27. november 2009

FREDAG!

Først:
Til dere som venter på bestillingsbilder - De kommer til dere om kort tid, og de er klare før den store juledagen (dette gjelder også for dere som skal ha bildene før julaften)! Send meg gjerne en melding dersom du lurer på noe angående bildet ditt!




Jeg må innrømme at jeg innimellom savner fredagsfølelsen jeg hadde ved å ha en vanlig jobb. Men, samtidig er godene ved å være selvstendig næringsdrivende helt ubetalelige!

Fred, peace og kjærlighet
Hilde har vært her i dag også, og vi har fått ferdig et par nye kjoler. Hilde var tidlig ute da hun sa at hun ønsket å lage noen kjoler med "Peace" på, og da Kari på "Litt Snob" kom med ønsket om gensere og kjoler med "peace"var det ikke noe å tvile på - Dette skulle bli vår nye kolleksjon!

Jeg har gledet meg itl å vise dere de første kjolene. Så, besøk vår hjemmeside http://www.designfrahjertet.no/ neste uke - Så vil du finne flere bilder fra vår nye kolleksjon!

Jeg må innrømme at, selvom jeg hater krangel&krig har "peace-symbolet" aldri falt helt i smak.. Men, nå har jeg modnet - Og så lenge det kombineres med glede, hjerter og glade tekster får jeg et helt annet forhold til det! Sist helg laget jeg noen fredsgensere mens Hilde var på jentetur,og tok glade bilder av vår kolleksjon. Genserne falt godt i smak hos Litt Snob"-kundene, og på kort tid ble de utsolgt - og vi har fått bestilling på flere.En fordel vi har med å produsere alt selv er at - Vi kan komme litt på forskudd! FOR, dette er noe dere vil se stadig mer av, fra flere kjente merkeleverandører! (MEN: Ingen er som oss!)






Dette er et viktig budskap, og ...livet er for kort til å kaste det bort med krangel&kamp&krig! Jeg tenker ofte på, at - Det er store, voksne karer som lager de største og blodigste konfliktene i verden. Ok, vi damer er innimellom kjærringer - Som lager intriger/kriger utav intet- men vi lager sjelden blodige kriger.. Hva er vitsen? Hva vil vi/de oppnå?

Gubben Noah?
Jeg klarte å skade min syfot-storetå i dag. Hjemmeulykke!
Jeg skjøv foten bakover idét jeg skulle dekorere en kjole - OG, neglen festet seg i en av gulvets store sprekker. Neglen stod i 90 grader, og det var en merkelig smerte. Det var ikke veldig vondt med en gang, men jeg har vært handicappet hele dagen etterpå...

Mens jeg klippet hjerter, til morgendagens glade juleverksted med venninner, kom Stian og Christoffer; "Vi vil også klippe!" Christoffer klippet noe i et villt stoff, mens Stian (6) klippet en lue som han ønsket at jeg skulle sy sammen.MERK; Den lille 6-åringen klippet ut luen selv, jeg gjorde ikke annet enn å sy sammen lue/lage dusk og tekst... Alt er laget etter min "lille" Stian sitt ønske:











Og det siste bildet, viser en lue - Designet av Stian 6 år, samt en vond, skadet storetå...




1 kommentar:

  1. Så fin blogg, ELin! Håper alt går bra i Norge! Hils Hilde!

    SvarSlett