mandag 18. oktober 2010

Nyhetsbrev fra hjemmesiden!

18/10 2010 - Herlige Høst!

Litt oppdatering





...

Hei alle sammen!
 
Det blir en stund mellom hver gang jeg sender ut oppdateringer, for det er ikke like stor aktivitet verken i bildegalleriet eller bloggen som det har vært tidligere. Men, jeg har ikke sluttet å male altså!
 
Fra Hjertet
Det er nå et år siden jeg fant fram symaskinen sammen med min venninne Hilde. Det som var et impulsivt prøveprosjekt har gått over all forventning, og vi har masse å gjøre i systua vår: www.designfrahjertet.no
 
Bestillingspause
Ettersom døgnet fortsatt har 24 timer, blir det naturlig mindre maletid. Jeg har stort sett brukt maletiden på bestillingsbilder i det siste, og det er veldig hyggelig. Men, jeg har nå kommet til at jeg for en periode nå dessverre må si nei til bestillinger. Når maletiden er begrenset er det viktig for meg å bruke den på det jeg liker aller best - Å gjøre akkurat som jeg vil for å utvikle meg videre! 
 
Men, kanskje finner du noen nyheter i galleriet fremover - Som kan falle i smak? Jeg prøver meg på litt nye ting, og det er alltid litt skummelt å vise frem noe nytt. Det har vært mye hjerter, men de blir ikke like dominerende som de har vært. Kaffekoppen består - Den blir fortsatt å se på flere bilder. Jeg ELSKER kaffetid!!!
 
Men - hvis du har fått gavekort fra galleriet har du fortsatt mulighet til å bestille etter eget ønske.

Norges beste kaffebar!
Steam Egertorvet ble kåret til Norges Beste Kaffebar i fjor, og jeg er virkelig stolt av å stille ut bilder i Steam sine kaffebarer på CC-Vest, Egertorvet og Sandvika!
 
I dag hang jeg opp et par nye bilder i Sandvika, og i løpet av uken kommer det nye bilder til de øvrige kaffebarene. Alle bildene som er for salg finner du i galleriet på hjemmesiden, og det skal stå under hvor du finner hvilke bilder.
 
Nye bilder
Jeg fikk masse egentid i helgen, en snill mann tok med seg barna på tur så jeg kunne male! FANTASTISK!!!
 
Tid er livet! I en travel hverdag så er dette et tema i noen av de nye bildene. Det er mange elementer som er viktige i hverdagen, og jeg har tatt med noen av disse - samt en klokke i midten som viser tiden (Ja, det er en ekte klokke!).
 
Sammen.. I takt med tiden, som er livet, er det deilig å ha noen å dele tiden med. Familie, kjæreste, barn, venner.. Jeg elsker egentid, men setter stor pris på den fordi jeg velger den selv. Det er viktig å være alene innimellom, men vær aldri ensom!
 
Snart kommer vinteren! Og, hva er vel ikke mer smart enn å ha et "Fjellvettregelbilde" på hytta? Jeg har laget et par til av disse nå, de to første ble solgt samme dag som jeg tok de med til butikken - Men, nå har jeg et par til i galleriet og flere på gang. Tips: Julegave til hytteeiere som du er glad i!
 
 
Håper du nyter den deilige høsten vi har rundt oss!
Ta en tur på kaffebar etter en lang spasertur, eller kom innom til det lille verkstedet på Vøyenengtunet 11!
 
Elinklem
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar