mandag 13. september 2010

Høst er langt fra trist!

Jeg husker at en god venninne lærte meg et dikt om høsten, men jeg vet ikke om jeg husker det riktig..

Det er høst, men ikke trist
Det er trist uten høst
Ingenting er trøstesløst trist
I allefall ikke høst!
Og bladene, de falleri..
Fallera!


Nytt bilde, som henger på Steam Egertorvet

Litt oppdatering
Jeg gleder meg til hver dag, og har som vanlig tusen ting å blogge om. Men, jeg må innse at tiden ikke rekker til. Da jeg jobbet som legesekretær ved Friskvernklinikken lærte psykolog Helene Rangbru meg et par viktige ting, deriblant hvordan hjernen stimuleres ved bruk av pc eller av å se tv like før søvnen tar oss. Så, jeg prøver, så langt det lar seg gjøre, å ikke jobbe foran pcen den siste timen før jeg skal sove. Datamaskinen gjør meg nemlig våken, og det passer dårlig når jeg egentlig er trøtt.. Det gjelder ikke bare meg, men dette er et tips til dere alle!
 Poenget er at, jeg har alltid lyst å fortelle om hverdagen min - For, den er aldri lik! Det skjer så mange kule, rare og snodige ting..  Men, det blir det siste jeg prioriterer - Og da foran datamaskinen: Altså, det blir nedprioritert..

Mange gleder
Tusen takk x 100 til alle som følger med meg, nok en gang! Hilde&jeg syr kjoler, og er takknemlige for hver dag som går. Jeg har bestillinger på bilder, og vi er stadig utsolgt for kjoler. Jeg føler meg som min egen lykkes smed, for jeg jobber mye- Men, hadde ikke kommet dit jeg er hvis det ikke hadde vært for glade tilbakemeldinger og gode venner/kollegaer!

Politikk og fremtid..
Det er mange tanker, rundt nyhetsbildet og firmaet "Fra Hjertet DA". Jeg forteller mer om oss når vi har fått prøver på klær fra utlandet i løpet av uken. Vi skal ikke masseprodusere, men trenger bare hjelp til å øke produksjonen  og har derfor sendt prøver på basisplagg til utlandet. Finish skal vi gjøre selv, men har behov for å øke produksjonen i takt med etterspørsel.. Ikke nødvendigvis for å tjene mer, men for å glede flere! :o)
Per i dag har vi 24 butikker på venteliste, som har kontaktet oss fordi de ønsker å selge klærne våre! LYKKE!!!



Det er flere perler på snoren, både hva gjelder klær og bilder. Og, vi gleder oss til hver ny dag - Hvor vi kan la kreativiteten blomstre!



Jeg ønsker dere en riktig glad uke!


****

Elinklem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar